گفته های سرمربی تیم فوتبال انگلیس

سرمربی انگلیس: به خانه می روم و می خوابم!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی موقت تیم ملی انگلیس، تساوی بدون گل «سه‌شیر» مقابل اسلوونی در بازی سوم‌اش در مقدماتی جام‌جهانی 2016 را یک نتیجه نامطلوب خواند.
 سرمربی موقت تیم ملی انگلیس پس از تساوی تیمش مقابل اسلوونی حرف‌های جالبی به زبان آورد.

انگلیس

گفته های سرمربی تیم فوتبال انگلیس

او در پایان رقابتی که آخرین بازی‌اش در این سمت بود، گفت: واقعا نمی‌دانم از هواداران و بازیکنان بابت حمایت‌شان از من  چگونه تشکر کنم. حالا به خانه می‌روم و می‌خوابم. قصد داشتیم از 2 بازی اخیر 6 امتیاز بگیریم اما در بازی دوم موفق نبودیم و در مجموع 4 امتیاز به دست آوردیم.در آینده قطعا می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم. درباره بیرون گذاشتن رونی از ترکیب اولیه باید بگویم شرایط تیم اینگونه ایجاب می‌کرد؛ همان طور که در جریان بازی به تجربه او در زمین و حضور 2 هافبک دفاعی نیازمند شدیم.
ساوت‌گیت با این جملات به حرف‌های خود خاتمه داد: در زمین خراب حریف، مهاجمان ما می‌توانستند ضربات آخر بهتری بزنند. هارت درون دروازه فوق‌العاده بود و توپ‌های مهمی را مهار کرد.این مدل بازی کردن نگران‌کننده است.کار کردن با تیمی که چندین مصدوم را طی 10 روز داشت، سخت بود و در این شرایط کسب 4 امتیاز از 2 بازی چندان بد نیست؛ هر چند باید بیش‌تر توپ را در اختیار می‌گرفتیم و گل‌های بیش‌تری می‌زدیم. البته فراموش نکنید هنوز در صدر جدول قرار داریم.قبل از بازی به یک امتیاز راضی نبودم اما به هرحال این تساوی هم کمک حال ما برای صعود خواهد بود.
منبع: